Dla nas klient jest najważniejszy! Dlatego codziennie dokładamy wszelkich starań, aby zwroty tak jak zakupy w naszym sklepie przechodziły jak najsprawniej.
Części i akcesoria motocyklowe
W sklepie PROMOTOCYKLE.PL czas na zwrot towaru to 365 dni! Aby zwrócić produkty, wystarczy skorzystać z formularza „wygodne zwroty”, a następnie spakować i odesłać do nas produkt. Jak tylko otrzymamy przesyłkę na podany w formularzu numer konta zostaną zwrócone środki.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi być w stanie pozwalającym na dalszą odsprzedaż jako nowy/nieużywany.
Motocykle
W przypadku zwrotu pojazdów, klient ma obowiązek poinformowania nas o tym fakcie drogą mailową na adres: sklep@promotocykle.pl. Następnie należy wypełnić załączony poniżej formularz i dostarczyć go do nas drogą elektroniczną, lub dołączając go do zwracanego produktu. Na dopełnienie wszelkich formalności i nadanie przesyłki zwrotnej klient ma 14 dni licząc od dnia otrzymania zamówienia.
Formularz odstąpienia od umowy
Środki wpłacone przez klienta zostaną zwrócone na podany w formularzu zwrotowym rachunek bankowy.*
Przy zwrocie produktu z kategorii „POJAZDY” w gestii klienta leży zorganizowanie i opłacenie przesyłki zwrotnej, a także odpowiednie zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniami mogącymi powstać w transporcie.
Wymagania względem zwracanego/wymienianego towaru:
- Produkt nie może nosić śladów użytkowania
- Musi być w stanie pozwalającym na dalszą odsprzedaż jako nowy/nieużywany
- Zwracając pojazd należy zwrócić wszystkie otrzymane z nim dokumenty, a także komplet kluczyków
- Stan formalny otrzymanego pojazdu musi być tożsamy z tym z dnia jego otrzymania (pojazdy niezarejestrowane muszą zostać zwrócone przed ich rejestracją, natomiast te zarejestrowane przed zgłoszeniem nabycia w WK)
ADRES DO ZWROTU
E-COMMERCE PROMOTOCYKLE.pl
(SERWIS)
Podgrodzie 32c
39-200 Dębica
*w przypadku sprzedaży ratalnej, obowiązek anulowania kredytu leży po stronie klienta