Gwarancja

 

  1. Wszystkie zakupione w sklepie internetowym towary posiadają gwarancję producenta.
     
  2. W przypadku sprzedaży internetowej - jeśli rower został przesłany kupującemu w stanie nie przygotowanym do jazdy - Kupujący jest zobowiązany, pod warunkiem utraty uprawnień z Gwarancji w terminie 7 dni od dnia zakupu - zlecić autoryzowanemu punktowi serwisowemu odpłatne przygotowanie roweru do jazdy oraz dokonanie właściwego wpisu do Karty gwarancyjnej.
     
  3. Sklep internetowy jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
     
  4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (faktura VAT), kartę gwarancyjną (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach, będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego.
     
  5. Serwis zobowiązuje się dokonać naprawy gwarancyjnej jak najszybciej od chwili dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby firmy. Wykaz autoryzowanych serwisów znajduje się na stronie internetowej www.centrum.romet.pl lub w dokumencie gwarancji.
     
  6. Treść Gwarancji i obowiązki Gwaranta wynikają z dokumentu gwarancyjnego.
     
  7. Towary poddawane jakimkolwiek przeróbkom lub modyfikacjom tracą gwarancję.
     
  8. Reklamacje można zgłaszać w formie
a) telefonicznej lub e-mailem:
 - serwis rowerów, ogumienia, sprzętu fitness, zabawek, tel. +48 14 68 48 156, +48 14 68 48 191, +48 14 68 48 110, fax. +48 14 68 08 646, e-mail: serwis@arkus.com.pl;
- serwis motocykli, motorowerów, skuterów, quadów, odśnieżarek, kosiarek, sprzętu ogrodniczego +48 14 68 48 146, +48 14 68 48 169, +48 14 68 48 163, +48 14 68 48 140, +48 14 68 48 165, fax. +48 14 676 03 47, e-mail: serwis@romet.pl;
 
b) pisemnej:
 
BIKE MOTO CENTER SP. Z O.O., Przemysłowa 3, 35-105 Rzeszów
 
       9.  W reklamacji należy opisać wadę towaru i w miarę możliwości przesłać zdjęcia. Reklamacje będą rozpoznawane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie powiadomiony w formie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu

Sklep internetowy Shoper Premium